Izdelava VIHozavra – Slikar

Spodaj je predstavljen potek izdelave VIHozavra, našega prijatelja, ki uporabnike vabi k obisku spletišča. Izdelek je bil izdelan s programom Slikar.

Slikar je brezplačni program, ki je na voljo uporabnikom operacijskega sistema Windows. Uporablja se za ustvarjanje in urejanje rastrske grafike. Omogoča izvoz in shranjevanje slik v formatih BMP, JPEG, PNG, GIF in TIFF.

POTEK IZDELAVE:

1.korak: Odpremo program Slikar.

2.korak: Velikost risalne površine poljubno nastavimo tako, da z miško kliknemo na enega izmed treh malih kvadratov ob risalni površini in povlečemo do želene velikosti. Ukaze, ki jih bomo uporabljali med izdelavo, najdemo v orodni vrstici nad risalno površino.

3.korak:  V delu orodne vrstice Oblike, izberemo Elipsa. To bomo uporabili za telo našega VIHozavra. Z uporabo istega ukaza dinozavru dodamo tudi glavo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.korak: Da na glavi dinozavra ne bo vidna črta trupa, jo odstranimo. To storimo tako, da med Orodji izberemo Radirka.

Opomba: Za bolj natančno brisanje oziroma radiranje črte si lahko približamo pogled s pomočjo drsnika v spodnjem desnem kotu.

5.korak: Našemu dinozavru bomo sedaj dodali še roke in noge. V delu Oblike tokrat izberemo ukaz Zaobljeni pravokotnik. Narišemo dva zaobljena pravokotnika enake velikosti in ju postavimo na mesto, ki nam ustreza. Nato zgornji del obeh pravokotnikov ter del trupa, ki je viden znotraj pravokotnikov, pobrišemo z radirko, tako da bosta pravokotnika zares izgledala kot noge.

Opomba: V primeru, da nam krivulja ne uspe oziroma je malce predolga, jo lahko skrajšamo oziroma uredimo s pomočjo radirke.

6.korak: Z uporabo enakega ukaza, kot smo ga na začetku uporabili za risanje trupa (Elipsa), dodamo roke.

7.korak: Našemu dinozavru sedaj dodamo še frizuro in rep. To storimo tako, da med oblikami izberemo možnost Krivulja. Najprej narišemo ravno črto, ki jo potem poljubno ukrivimo. Ko smo s krivuljo zadovoljni, jo postavimo na želeno mesto. Del krivulj, ki je odveč, pobrišemo z radirko.

8.korak: Na noge in roke bomo dodali ostre kremplje, ki bodo v obliki trikotnikov. Zato moramo med oblikami izbrati ukaz Trikotnik.

Opomba: Za zasuk objektov , ki jih dodamo  ali narišemo, uporabimo ukaz Zasukaj, kjer potem izberemo želeno možnost.

9.korak: S pomočjo ukazov Krivulja in Elipsa dodamo usta in oči.

10.korak: VIHozavra moramo zgolj še pobarvati. Za barvanje bomo uporabili ukaz Barvno polnilo, ki ga uporabimo tako, da kliknemo nanj, izberemo barvo, s katero želimo določen del pobarvati ter nato z miško kliknemo na izbrani del.

Glavo in roke bomo pobarvali s svetlo zeleno barvo, trup s temno zeleno, kremplje s sivo, medtem ko bodo oči črne barve.

11.korak: Ker želimo, da nam bo VIHozaver kaj povedal, bomo med oblikami izbrali Ovalni oblaček in vanj s pomočjo ukaza Besedilo vstavili besedilo.

12.korak: Na koncu izdelek še izvozimo. To storimo s klikom na Datoteka, kjer izberemo možnost Shrani kot. Nato moramo izbrati zgolj še format, v katerem želimo naš izdelek shraniti in izbrati mesto, kamor ga bomo shranili.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

(Skupno 46 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja